|
Temas Activos Lista de miembros Calendario Buscar |
| |
| 3ª Autonómica | |
| Foro Arosafutbol.net - Fútbol Local en Arousa : Foro Arosa Fútbol : Foro Arosa Fútbol : 3ª Autonómica |
| |
|
| Autor | Mensaje |
|
Abadía
Usuario experto en Arosa Fútbol
Joined: 16 Noviembre 2006 Estatus On Line: No conectado Mensajes: 793 |
![]() Tema: Cambados B - BeiramarPosted: 29 Septiembre 2008 a las 22:07 |
|
Comezamos a liga con derbi ante o Beiramar. Nos non gañamos nin un partido na pretempada, pero esperemos que o chegar os partidos oficiais o equipo dea todo o bo que ten, que é moito. en fronte un dos equipos que máis tempo leva co mesmo bloque e que mellor se coñecen entre eles e que ademais fixo unha pretempada bastante xeitosa.
Eu creo que temos moitas posibilidades de gañar e o meu prognóstico é 3 - 0.
|
|
|
UN SAÚDO PARA TOD@S
SAÚDE E BO FUTBOL |
|
IP Logada |
|
|
josynho
Moderadores Arosa Fútbol
Joined: 04 Octubre 2006 Localización: Meaño Estatus On Line: No conectado Mensajes: 3056 |
![]() Posted: 29 Septiembre 2008 a las 22:14 |
|
eu desconfio moito do beiramar, pero aposto polo cambados 2-1.
Sorte os dous equipos
|
|
IP Logada |
|
|
Solari
Joined: 18 Febrero 2005 Localización: Jamaica Estatus On Line: No conectado Mensajes: 679 |
![]() Posted: 30 Septiembre 2008 a las 09:33 |
|
eu tamen vexo ó Beira como posible sorpresa e aposto por un resultado apretado: 3-2 para o Xuventude Cambados
|
|
IP Logada |
|
|
LeNdOiRo
Usuario hackeando códigos de Arosa F
Joined: 06 Diciembre 2006 Localización: Vatican City State Estatus On Line: No conectado Mensajes: 413 |
![]() Posted: 30 Septiembre 2008 a las 17:38 |
|
3 -1 para o cambados b
|
|
|
SAN MIGUEL, DONDE VAI... TRIUNFA!!!
|
|
IP Logada |
|
|
collazo
Usuario iniciado
Joined: 28 Marzo 2006 Localización: Fiji Estatus On Line: No conectado Mensajes: 22 |
![]() Posted: 30 Septiembre 2008 a las 17:59 |
|
Eu coido que o C.J.Cambados B ten moitas posibilidades, de sair vencedor deste primer encontro. Pero estes ultimos partidos de pretempada non anbaban a la moi finos, asi que a de ser un partido haberto e moi disputado pra ambolos dous conxuntos, e calquera pode levar os primeiros tres puntos desta tempada pra o seu casilleiro. |
|
IP Logada |
|
|
mynero
Usuario conocedor de Arosa Fútbol
Joined: 06 Diciembre 2007 Estatus On Line: No conectado Mensajes: 125 |
![]() Posted: 30 Septiembre 2008 a las 20:47 |
|
0-0 empate
|
|
IP Logada |
|
|
Deejay
Joined: 23 Agosto 2005 Estatus On Line: No conectado Mensajes: 77 |
![]() Posted: 01 Octubre 2008 a las 19:23 |
|
Vai ser un partido moi disputado, incluso penso que o Beiramar pode dar a campanada si fai as cousas como ten que facelas, ainda que parece ser que vai ter baixas de xogadores teoricamente titulares para o partido deste domingo. En toda pretemporada tampouco gañou ningun amistoso, excepto a pachanga do domingo pasado contra o Atl. S. Miguel, pero tamén e certo que xogou con rivais de categorias superiores.
Sorte a todos!
|
|
IP Logada |
|
|
SOBRADELO
Estrella de Arosa Fútbol
Joined: 20 Septiembre 2006 Localización: Villajuan Estatus On Line: No conectado Mensajes: 1051 |
![]() Posted: 01 Octubre 2008 a las 21:12 |
|
3-1 para el cambados
|
|
IP Logada |
|
|
GoTeLiN
Joined: 26 Mayo 2007 Localización: Cambados Estatus On Line: No conectado Mensajes: 94 |
![]() Posted: 04 Octubre 2008 a las 20:52 |
|
15-0 xra el cambados b ....eske este año ay mucho gol...
Editado por GoTeLiN - 04 Octubre 2008 a las 20:53 |
|
IP Logada |
|
|
Abadía
Joined: 16 Noviembre 2006 Estatus On Line: No conectado Mensajes: 793 |
![]() Posted: 05 Octubre 2008 a las 19:03 |
|
O final 3 a 1 un para o equipo da casa que ademais foi o que intentou poñer o xogo, aínda que houbo momentos que o xogo duro do Beiramar e a pasividade do arbitro non llo permitiron. Goles do Cambados de Fari, Peibol e Chopi.
Dende o meu punto de vista foi unha victoria merecida, aínda que moi traballada.
|
|
|
UN SAÚDO PARA TOD@S
SAÚDE E BO FUTBOL |
|
IP Logada |
|
|
||
Saltar foro |
Tu no puedes postear nuevos temas en este foro Tu no puedes repsponder a temas en este foro Tu no puedes borrar tus temas en este foro Tu no puedes editar tus temas en este foro Tu no puedes crear encuestras en este foro Tu puedes votar enencuestras en este foro |
|